تبلیغات
موزیک جدید nilfa7 - مطالب اردیبهشت 1396

متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 06:47 ب.ظ

 

متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی • قدرت دانش آموز

  • متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی • قدرت دانش آموز

    متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی
    Lyrics New Song By : Mohsen Chavoshi Bist Hezar Arezoo

    متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی

    متن موزیک شنیدنی بیست هزار آرزو محسن چاوشی

    ای همه خوبی تو را پس تو که رایی که را ای گل در باغ ما پس تو کجایی کجا
    سوسن با صد زبان از تو نشانم نداد گفت رو از من مجو غیر دعا و ثنا

    سرو اگر سر کشید در قد تو کی رسید نرگس اگر چشم داشت هیچ ندید او تو را
    هر طرفی صف زده مردمو دیو و دده لیک در این میکده پای ندارند پا

    از کرمت من به ناز مینگرم در بقا کی بفریبد شها دولتِ فانی مرا
    بیست هزار آرزو بود مرا پیش از این در هوس خود نماند هیچ امانی مرا

    ای که به هنگام درد راحت جانی مرا وی که به تلخی فقر گنج روانی مرا
    سجده کنم من به جان روی نهم من به خاک گویم از اینها همه عشق فلانی مرا

    ترانه بیست هزار آرزو محسن چاوشی

    هر نفس آواز عشق میرسد از چپ و راست ما به فلک میرویم عزم تماشا که راست
    ما به فلک بوده‌ ایم یار ملک بوده‌ ایم باز همان جا رویم جمله که آن شهر ماست

    گوهر پاک از کجا عالم خاک از کجا بر چه فرود آمدیت بار کنید این چه جاست
    بختِ جوان یار ما دادن جان کار ما قافله سالار ما فخر جهان مصطفاست

    از کرمت من به ناز مینگرم در بقا کی بفریبد شها دولتِ فانی مرا
    بیست هزار آرزو بود مرا پیش از این در هوس خود نماند هیچ امانی مرا

    ای که به هنگام درد راحت جانی مرا وی که به تلخی فقر گنج روانی مرا
    سجده کنم من به جان روی نهم من به خاک گویم از اینها همه عشق فلانی مرا

    **

    دانلود موزیک خواننده محسن چاوشی بیست هزار آرزو

    متن موزیک بیست هزار آرزو محسن چاوشی از سایت بزرگ ترانه ، لطفا این مطلب رو به اشتراک بگذارید


برچسب ها: متن ، موزیک ، بیست ، هزار ، آرزو ، محسن ، چاوشی ،
 

ابتدا osxfuse را دانلود و نصب

پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 03:02 ب.ظ

 


در سیستم عامل OS X امکان خواندن از روی درایوهای NTFS وجود دارد، ولی امکان نوشتن روی آن‌ها وجود ندارد، مگر این که از ترفندهای خاصی استفاده کنید. اگر به این قابلیت نیاز مبرم دارید و حوصله‌ی کافی برای سر و کله زدن با سیستم را ندارید، شدیداً توصیه می‌کنیم از درایورهای NTFS شخص ثالث استفاده کنید، چون استفاده از آن‌ها خیلی راحت است و راه‌اندازی‌شان خیلی سخت نیست.

اگر می‌خواهید در یک پارتیشن Boot Camp روی مک داده بنویسید، این روش کاربردی است، چون پارتیشن‌های سیستمی ویندوز باید از سیستم فایل NTFS استفاده کنند. اما در درایوهای اکسترنال می‌توانید از فرمت exFAT استفاده نمایید. OS X درست مثل ویندوز می‌تواند بر روی درایوهای exFAT بنویسد و اطلاعات آن را بخواند.

سه روش موجود

برای نیل به این هدف روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

  • درایورهای پولی شخص ثالث: درایوهای شخص ثالثی که برای استفاده از NTFS در مک ساخته شده عملکرد بسیار خوبی دارند. این درایورها پولی هستند،  اما نصبشان ساده‌تر و عملکردشان بر طبق گزارشات نسبت به راه‌حل‌های رایگان بهتر است.
  • درایورهای رایگان شخص ثالث: علاوه بر مورد قبلی، درایورهای NTFS رایگان و منبع باز هم وجود دارد. متاسفانه، نصب این برنامه‌ها به خصوص بر روی OS X 10.11 El Capitan، با قابلیت System Integrity Protection جدید کمی بیشتر کار می‌برد. توان این برنامه‌ها به اندازه‌ی نسخه‌های پولی نیست و معمولاً کندترر می‌باشد.
  • پشتیبانی تجربی اپل از نوشتن روی NTFS: در مک OS X به صورت تجربی از نوشتن در درایوهای NTFS پشتیبانی می‌شود. اما این قابلیت به صورت پیشفرض غیر فعال است و برای فعال سازی آن باید در ترمینال کمی سیستم را دستکاری کنید. هیچ تضمینی برای عملکرد صحیح این ویژگی وجود ندارد و فعالل سازی آن ممکن است مشکلاتی را برای سیستم فایل NTFS به وجود آورد. ما استفاده از این روش را توصیه نمی‌کنیم.

درایورهای پولی شخص ثالث – ساده‌ترین روش، اما مستلزم هزینه

قیمت نرم‌افزار Paragon NTFS چیزی حدود ۲۰ دلار است و ۱۰ روز امکان استفاده‌ی رایگان دارد. نصب این برنامه راحت و ساده است، و «صرفاً کار می‌کند». پس اگر این ویژگی برای شما مهم است، گزینه‌ی مذکور همان گزینه‌ی مورد نظر شماست.

اگر می‌خواهید بر روی درایو Seagate بنویسید، باید بدانید که این شرکت نسخه‌ی رایگانی از Paragon NTFS را برای مشتریانش ارائه می‌کند، پس نیازی به خرید آن ندارید. علاوه بر این می‌توانید از برنامه‌ی Tuxera NTFS هم استفاده کنید که قیمت آن ۳۱ دلار است و امکان استفاده‌ی رایگان چهارده روزه دارد.

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

درایورهای رایگان شخص ثالث – رایگان، اما مستلزم کار بیشتر

این روش رایگان است، اما مستلزم کمی کار اضافه می‌باشد. برای استفاده از این روش باید قابلیت System Integrity Protection را غیر فعال کنید.

ابتدا osxfuse را دانلود و نصب کنید.

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

در وهله‌ی دوم، اگر تا به حال homebrew را نصب نکرده‌اید، آن را دانلود و نصب کنید. homebrew مدیر بسته‌ای برای مک است.

برای ادامه دادن کار به ابزارهای خط فرمان نیاز دارید. اگر هنوز این ابزارها را نصب نکرده‌اید، از مسیر Applications > Utilities یک پنجره‌ی ترمینال باز کنید و سپس دستور زیر را وارد نمایید:

xcode-select –install

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

بعد از این که کار تمام شد، برای نصب ntfs-3g از طریق homebrew دستور زیر را تایپ کنید:

brew install homebrew/fuse/ntfs-3g

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

سپس باید قابلیت System Integrity Protection را غیر فعال کنید. مک خود را ریبوت کرده و زمانی که سیستم در حال بالا آمدن است دکمه‌های Command + R را فشار دهید. با این کار سیستم به درون محیط ریکاوری خاصی بوت می‌شود.

از منوی Utilities محیط ریکاوری یک پنجره‌ی ترمینال باز کرده و دستور زیر را وارد کنید:

csrutil disable

سپس مک خود را به صورت معمولی ریبوت نمایید.

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

حالا از محیط دسکتاپ مک، دوباره یک پنجره‌ی ترمینال باز کرده و برای فعال سازی ntfs-3g دستورات زیر را وارد کنید:

sudo mv /sbin/mount_ntfs /sbin/mount_ntfs.original
sudo ln -s /usr/local/sbin/mount_ntfs /sbin/mount_ntfs

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

در انتها دوباره قابلیت System Integrity Protection را فعال کنید. مک خود را ریبوت نموده و برای وارد شدن به حالت ریکاوری دکمه‌های Command + R را نگه دارید. در محیط ریکاوری یک پنجره‌ی ترمینال باز کرده و دستور زیر را وارد کنید:

csrutil enable

سپس دوباره دستگاه را ریبوت کنید. اکنون پشتیبانی از فرمت NTFS باید فعال شده باشد.

برای برگرداندن تغییرات صورت گرفته و حذف چیزهایی که نصب کردید، اول باید قابلیت System Integrity Protection را غیر فعال کنید. سپس دستورات زیر را اجرا نمایید:

sudo rm /sbin/mount_ntfs

sudo mv /sbin/mount_ntfs.original /sbin/mount_ntfs

brew uninstall ntfs-3g

آنگاه می‌توانید FUSE را از طریق پنلی که در System Preferences دارد حذف کنید و دوباره System Integrity Protection را فعال نمایید.

پشتیبانی تجربی اپل از نوشتن روی NTFS – ناپایدارترین روش، این کار را نکنید

ما روش زیر را توصیه نمی‌کنیم، چون به اندازه‌ی کافی بر روی آن آزمایش نشده و ممکن است به درستی کار نکند. اگر در استفاده از این روش با مشکل مواجه شدید، ما یا اپل را سرزنش نکنید.

ابتدا مطمئن شوید که درایوتان برچسب تک کلمه‌ای مناسبی گرفته باشد. اگر برچسب ندارید، یکی برای آن تعیین کنید. انجام این کار به ساده‌تر شدن فرآیند کار کمک می‌کند.

اول باید یک پنجره‌ی ترمینال باز کنید. به مسیر Applications > Utilities > Terminal بروید یا دکمه‌های Command + Space را فشار دهید، و عبارت Terminal را جستجو کنید.

دستور زیر را داخل ترمینال تایپ کنید تا فایل /etc/fstab برای ویرایش شدن با استفاده از ویرایشگر متن Nano باز شود:

sudo nano /etc/fstab

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

خط زیر را به فایل مذکور اضافه کنید، اما به جای عبارت NAME برچسب مورد نظر خود را قرار دهید:

LABEL=NAME none ntfs rw,auto,nobrowse

بعد از این که کار ویرایش را انجام دادید، برای ذخیره‌سازی فایل دکمه‌های Ctrl+O را فشار داده و سپس برای بستن نانو Ctrl+X را فشار دهید.

(اگر می‌خواهید بر روی چندین درایو NTFS مختلف داده بنویسید، برای هر کدام یک خط جداگانه اضافه کنید.)

how-to-write-to-ntfs-drives-on-a-mac

 

درایو خود را به کامپیوتر وصل کنید – اگر از قبل وصل بوده، یک بار آن را جدا و مجدداً وصل کنید – تا نام آن را در بخش فهرست /Volumes ببینید. در پنجره‌ی Finder، برای دسترسی به این پوشه باید به مسیر Go > Go to Folder بروید و بعد عبارت /Volumes را تایپ کنید. چون این درایو به صورت خودکار ظاهر نمی‌شود و مثل درایوهای معمولی روی دسکتاپ شما نمی‌آید.

برای از بین بردن تغییرات صورت گرفته کافی است مراحل بالا را تکرار کنید تا فایل /etc/fstab درون ویرایشگر باز شود. سپس خط (یا خطوطی) که اضافه کردید را حذف نمایید و فایل را ذخیره کنید.

توصیه ما این است که اکثر کاربران مک درایوهای اکسترنال خود را به صورت exFAT قالب بندی کنند تا بدون زحمت اضافه بتوانند هم از روی مک و هم از روی ویندوز به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند و بتوانند روی آن داده بنویسند. اگر لازم دارید که روی درایوهای NTFS بنویسید، بهترین گزینه برنامه‌های پولی شخص ثالث است که با کمترین زحمت کار شما را راه می‌اندازند.

در این باره اگر دیدگاهی دارید آن را با حصاریا  در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

آهنگ های محمد علیزاده


برچسب ها: ابتدا ، osxfuse ، را ، دانلود ، و ، نصب ،
 

نگاهی به امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ + عکس

پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 02:04 ق.ظ

 

نگاهی به امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ + عکس

  • نگاهی به امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ + عکس

    تویوتا پریوس

    کمتر کسی را می‌توان یافت که به صنعت خودرو علاقه داشته باشد و پرفروش‌ترین خودروی هیبریدی جهان را نشناسد. اولین سری تویوتا پریوس (Toyota Prius) که نخستین وسیله نقلیه‌ هیبرید با تولید انبوه در تاریخ خودروسازی جهان است، در سال ۱۳۷۶/ ۱۹۹۷ رونمایی شد. این خودرو که تا سال ۱۳۸۲/ ۲۰۰۳ تولید شد، در سه سال اول مختص بازار ژاپن بود و بعد از آن به انگلستان و آمریکا راه یافت. پریوس اولیه در ظاهر و اندازه بدنه، بین کرولا و کمری قرار می‌گرفت و با پیشرانه‌ای به قدرت ۷۲ اسب بخار، مصرف سوختی در حدود پنج لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشت. در مجموع، ۱۲۳ هزار دستگاه پریوس نسل اول در کارخانه تویوتای ژاپن تولید شد که علاوه بر موفقیت تجاری، جوایز متنوعی در بحث طراحی و فناوری‌های مدرن از بنیادهای مهم جهانی دریافت کرد. پریوس واردشده به بازار ایران، مدل اصلی این خودروی هیبریدی است که از ترکیب قوای محرکه‌ پیشرانه بنزینی و موتور الکتریکی در چرخ‌های جلو بهره می‌برد. شاید برای توصیف طراحی این خودرو به کاربردن عبارت زیبا چندان مناسب نباشد؛ اما اگر بدانید برای طراحی آن از تمام امکانات مهندسی آئرودینامیک به منظور کم کردن اصطکاک هوا و پایین آوردن هدررفت انرژی استفاده شده است، شاید نظرتان تغییر کند. مدل ۲۰۱۷ این خودرو در بازار ایران حدود ۱۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

    لکسوس آر.ایکس

    امروزه خودروهای کراس‌اوور زیادی در بازار خودرو حضور دارند که البته تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. کافی است نگاهی به لکسوس آر ایکس (RX) بیندازید تا براحتی مشخص شود، این خودرو و بخصوص نسل چهارم آن یک سر و گردن از سایر رقبای خود بالاتر است. سری محصولات کراس‌اوور آر ایکس، اولین بار سال ۱۳۷۶/ ۱۹۹۷ از سوی شرکت لکسوس (که زیرمجموعه تویوتا و به عنوان برند لوکس آن به شمار می‌رود) معرفی شد و تولید آن تا سال ۱۳۸۲/ ۲۰۰۳ ادامه یافت. به دلیل استقبال زیادی که از این خودرو در سطح جهان صورت گرفت، نسل دوم آن طراحی و ساخته شد و تولید آن پنج سال ادامه یافت. نسل سوم آن با تغییرات فراوان از سال ۱۳۸۷/ ۲۰۰۸ به بازار آمد و توانست خود را تا سال ۱۳۹۴/ ۲۰۱۵ روی خط تولید لکسوس نگه دارد و در نهایت نسل چهارم آن از آن سال تاکنون در حال تولید است. نمونه نهایی آن به یک پیشرانه ۵/۳ لیتری V6 بهینه شده مجهز است و به دلیل بازنگری‌هایی که در طراحی آن صورت گرفته، توانسته نسبت به نسل‌های پیشین خود قدرت و هندلینگ بالاتری داشته باشد. در ایران، نسل سوم صفر کیلومتر آن که تولید ۱۳۹۲/ ۲۰۱۳ است، با قیمتی حدود ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

    هوندا ریج‌لاین

    تاکنون این پیکاپ قدرتمند ساخت شرکت هوندای ژاپن وارد ایران نشده، اما با مرور مستندات منتشر شده می‌توان به لذت سواری کراس‌اوور در یک پیکاپ پی برد. ریج‌لاین در هیبت یک پیکاپ پا به میدان مبارزه گذاشته، اما تولیدکنندگان آن اعتقاد دارند، علاقه مندان این خودرو برخلاف این تصور که قاعدتا دوستداران وانت‌ها و کامیونت‌ها هستند، غالبا آنهایی هستند که از پشت کراس‌اوور به داخل اتاق این خودرو پا گذاشته و از سواری آن لذتی چند برابر خواهند برد. پیکاپ ریج‌لاین در نمونه پایه قیمتی حدود ۳۰ هزار دلار (حدود ۱۱۳ میلیون تومان) را برای خود در نظر گرفته که در نمونه فول آپشن این قیمت به حدود ۴۳ هزار دلار (حدود ۱۶۲ میلیون تومان) خواهد رسید.

    هیوندای جنسیس جی ۹۰

    شرکت هیوندای کره برای به دست آوردن بخشی از بازار خودروهای لوکس، به تولید نمونه جنسیس جی ۹۰ از سال ۱۳۹۵/ ۲۰۱۶ اقدام کرد. این خودرو که شباهت زیادی به مرسدس بنز کلاس اس (S) دارد، توانسته علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جلب کند. جی ۹۰ برای این که بتواند در بخش‌های بالایی فهرست بهترین‌های سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد به امکاناتی همچون کنترل الکترونیکی ۲۲ حالته صندلی راننده و قابلیت تنظیم عرض بالشتک‌های صندلی مجهز شده است. همچنین کابین این خودرو با مواد ویژه جاذب صدا و شیشه‌های چند لایه عایق صدا پوشیده شده و طراحی ویژه، همچنین استفاده از رینگ‌های توخالی و دوتکه‌ای هلم هولتز باعث شده، هیچ راهی برای ورود صدا به کابین جی ۹۰ وجود نداشته باشد.

    هیوندای النترا

    یکی از محصولات قدیمی و پرطرفدار شرکت هیوندای نمونه النتراست که از سال ۱۳۶۹/ ۱۹۹۰ به بازار معرفی شد و از همان ابتدا در جهان و خصوصا ایران مورد توجه قرار گرفت. تولیدکنندگان این خودرو در طول این سال‌ها با تغییرات مداوم توانستند پنج نسل النترا را طراحی و به بازار عرضه کنند. النترا به دلیل طراحی عامه‌پسند و استفاده از تجهیزات رفاهی عمومی قابل توجه از یک سو و قیمتی مناسب از طرف دیگر توانسته است موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد. این سدان متوسط خانوادگی جزو ارزانقیمت‌ترین خودروهای خانوادگی بازار اروپا و آمریکاست و در رده خودروهایی همچون کیا فورت (سراتو)، دوج دارت و تویوتا کرولا قرار دارد. استفاده از طراحی‌های حساب‌شده در نمای جلو، تجهیزات ایمنی مناسب و ارگونومی آرامش‌بخش صندلی‌ها باعث شد، این خودرو جزو فهرست امن‌ترین‌های سال قرار بگیرد.

    هیوندای سانتافه

    سانتافه نیز جزو پرطرفدارترین محصولات شرکت هیوندای کره است که از زمان تولید تاکنون، مدل‌های مختلف آن اقبال حضور در بازار ایران را داشته‌اند و در تمام این مدت توانسته رقیب سرسختی برای محصولات ژاپنی باشد. طراحی منحصر به فرد و ابتکاری این خودرو در کنار استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت ادوات داخلی و همچنین به‌کارگیری موتور قوی و کم‌مصرف سبب شده، هر نسل سانتافه به‌آسانی بتواند بازار خود را پیدا و سازندگان خود را نسبت به ادامه تولید دلگرم کند. طراحی به روز سانتافه چنان مورد توجه قرار گرفته که طراحان هیوندای از عناصر اصلی آن در سایر تولیداتشان نیز بهره برده‌اند. توسان ۲۰۱۷ را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های این روزهای بازار نام برد.

    تویوتا هایلندر

    یکی دیگر از محصولات شرکت معتبر تویوتاست که تا امروز نتوانسته راهی جاده‌ها شود. هایلندر که جزو کراس‌اوورها دسته‌بندی می‌شود، کمی از راو۴ (RAW4) بزرگ‌تر است و برای کسانی که معتقدند این مدل خودرویی کوچک است می‌تواند انتخابی مناسب باشد. همچنین سازندگان هایلندر برای این که بتوانند بیش از پیش خریداران را مجاب به استفاده از آن کنند، مواد اولیه بادوام و گرانقیمتی که در ساخت لکسوس از آنها استفاده می‌شود، در ترکیب داخلی هایلندر به کار برده‌اند. این خودرو از بسته فناوری ایمنی فعال شرکت تویوتا نیز بهره می‌برد. این بسته شامل سیستم ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل فعال و سیستم دستیار حفظ خودرو در میان خطوط است.

    لکسوس ای‌اس۳۵۰

    این مدل همچنان ادامه‌دهنده راه سازنده آن است که همانا لوکس و منحصر‌به‌فرد بودن محصول است. ای‌اس۳۵۰ (ES350) خودرویی آرام و بهینه شده همراه با طراحی مدرن و امکانات و ویژگی‌هایی است که سرنشینانش را براحتی از سرسختی‌ها و دشواری‌های دنیای بیرون همچون سر و صدا و ترافیک جدا می‌کند. استفاده از انواع تجهیزات رفاهی در کنار به‌روز بودن آنها، کوچک‌ترین نگرانی‌ای را برای سرنشینان لکسوس باقی نمی‌گذارد. در طراحی بدنه این خودرو علاوه بر ایجاد حس صلابت و استواری که لازمه خط مشی طراحی شرکت سازنده آن است، تلاش شده تمام موارد در بخش ایمنی سرنشینان و همچنین عابران پیاده رعایت شود. از ویژگی‌های جالبی که در ای‌اس۳۵۰ وجود دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، وجود کتابچه‌های راهنمای حجیمی است که برای مالکان آن در نظر گرفته شده است.

    مرسدس بنز جی‌ال‌ای

    بسیاری از شما منتظر اعلام نام یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان در این فهرست بودید. هشتمین محصولی که توانسته در این فهرست حضور پیدا کند، سری جی‌ال‌ای (GLE) مرسدس بنز است. اگر دوست دارید علت هشتم شدن این برند مطرح جهانی را بدانید، باید بگویم در تهیه نرم‌افزارهای سیستم ایمنی این خودرو اشتباهاتی وجود داشته و سبب شده تا سیستم طبقه‌بندی سرنشین جلو بخوبی نتواند کالیبره شود. مفهوم این خطا نیز به این معنی است که سیستم ایمنی این خودرو بدرستی نمی‌تواند در ردیف جلو یک بزرگسال را از صندلی کودک تشخیص دهد. همین مساله باعث شده که در تصادفات کیسه هوا عمل نکند و جراحت‌هایی به سرنشین جلو وارد شود. مشکل به همین جا ختم نمی‌شود و پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر اشکالاتی در سیستم کمربند سرنشینان عقب این خودرو در مدل‌های ۲۰۱۵ نیز گزارش شده بود. این شرکت با فراخوان تعداد ۴۷ هزار و ۷۹۹ دستگاه از این کلاس و کلاس جی‌ال‌ مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در آمریکا و اروپا به‌دلیل مشکلات مربوط به کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی سعی در برطرف کردن ایرادهای آن داشته است.

    سوبارو لگاسی

    این خودرو به طور رسمی وارد ایران نشده، اما از ایمن‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین سدان‌های بازار است که باتوجه به قیمت بسیار مناسب، انبوهی از امکانات رفاهی را یدک می‌کشد. این خودرو دارای سیستم آیسایت (Eyesight) است که شامل سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ مانند هشدار برخورد از جلو و ترمز اتوماتیک پیش از برخورد است. اینها می‌تواند خودرو را برای جلوگیری از برخورد به طورکامل و با حداقل صدمات متوقف کند. موسسه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا سیستم آی‌سایت را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های ایمنی در نوع خود اعلام کرده که تهیه آن حدود ۱۴۹۵ دلار (حدود پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) هزینه خواهد داشت. این خودرو به صورت استاندارد مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک است؛ گزینه‌ای که معمولا در دیگر سدان‌ها وجود ندارد و به تنهایی هزینه بسیار زیادی از مالکان خواهد گرفت.

     


برچسب ها: نگاهی ، به ، امن‌ترین ، خودروهای ، سال ، ۲۰۱۷ ، + ،
 

گزارشی متفاوت از شیوه‌های نوین استعمار

جمعه 1 اردیبهشت 1396 03:32 ب.ظ

 

گزارشی متفاوت از شیوه‌های نوین استعمار • فابلاگز


برچسب ها: گزارشی ، متفاوت ، از ، شیوه‌های ، نوین ، استعمار ،